0799 323 330

Garantie

Conditii si recomandari

Produsele comercializate de PC LINK beneficiaza de garantie standard de 12 luni. Exceptie fac urmatoarele produse:
- consumabilele (cartuse, baterii laptop, etc.) beneficiaza de 30 zile garantie
- sistemele cu licenta (calculatoare, laptopuri) beneficiaza de 36 luni garantie

Perioada de solutionare a garantiei poate dura, in functie de defect, de la 3 zile pana la 14 zile lucratoare. Nu ne asumam intarzierile firmelor de curierat!

Garantia la calculatoare se acorda pe componente (exista stickere pe fiecare componenta in parte). Sistemul nu se sigileaza!

Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva telefonic, va recomandam sa ne contactati la 0799 323 330 pentru a identifica un posibil remediu rapid.


Receptia in Service

Receptia, constatarea si repararea produselor defecte se face la adresa Centrului de Service: str. Raul Mara, nr. 1A, sector 4, Bucuresti. Produsul trebuie sa fie insotit de factura (copie), certificat de garantie (copie), numar telefon de contact si adresa de livrare. Costul transportului produsului defect catre Centrul de Service va fi suportat de catre client.
Nota: Nu se vor trimite colete prin Posta!

Clientul trebuie sa se asigure ca ambalarea produselor va fi facuta astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa unei alte solutii.

Va reamintim ca aveti obligatia sa notificati in prealabil, prin telefon sau e-mail PC LINK intentia dvs. de a trimite in garantie/returna produsele achizitionate.

Produsele software nu fac obiectul garantiei. PC LINK nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Returul catre client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul de la adresa Centrului de Service (str. Raul Mara, nr. 1A, sector 4, Bucuresti) sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Costul transportului produsului reparat (returul catre client) va fi suportat de catre PC LINK daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. Daca clientul solicita nejustificat garantia (defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie) va suporta si cheltuielile cu returul produsului.

Pentru nelamuriri, va punem la dispozitie numarul de telefon 0799 323 330 si adresa de e-mail contact@pclink.ro .