0759 012340

Confidentialitate


  Politica de confidențialitate a datelor personale  


  1. Introducere

Îți mulțumim pentru interesul față de compania noastră, produsele și/sau serviciile. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale.

Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Îți luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.

Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu organizația noastră. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.

  1. Alte Servicii

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

  1. Cine suntem noi?

SAFE ONLINE SRL, cu sediul social în str. Drumul Fermei, nr. 116, Popesti Leordeni, jud. Ilfov, având cod de înregistrare fiscală RO 42199813, telefon 0759012340, e-mail contact@pclink.ro este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.

Potrivit legislației, compania noastră, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.

  1. Cine ești tu?

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.

  1. Angajamentul Nostru

Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:

Legalitate, echitate și transparență  -  Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.

Controlul îți aparține  -  În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.

Integritatea datelor și limitarea scopului  -  Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.

Securitate  -  Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

  1. Schimbări

Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.

  1. Întrebări și solicitări

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: contact@pclink.ro

  1. Informațiile Tale

8.1. Ce fel de informații colectăm despre tine?

Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când plasezi o comandă, când creezi un cont, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne vei comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi:

Numele și prenumele, vârsta, adresa de e-mail, numărul de telefon, funcția pe care o ai în cadrul companiei, parola, username, informatii bancare.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: adresa IP, navigatorul de internet, anunțurile pe care ai dat click, locația, paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru.

8.2. De ce colectăm aceste informații?

În vederea încheierii sau executării unui contract de vânzare dintre tine și noi; pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări; În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil; pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim; pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice; pentru a vă oferi reclama și conținut personalizat; pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice; pentru crearea și/sau mentenanța conturilor; pentru a ne conforma legislației; pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;

8.3. Care este temeiul legal pentru prelucrare?

Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: contact@pclink.ro

Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi

8.4. Cât timp stocăm datele?

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.

După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.

Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege, cum ar fi păstrarea facturilor pe o perioadă de 10 ani.

8.5. Cum partajăm informațiile tale cu ceilalți?

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.

De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.

Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.

Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.

  1. Care sunt drepturile tale?

Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

- Dreptul de retragere a consimțământului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere

Te rugăm să reții că:

Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.

Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: contact@pclink.ro .

Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.

Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.

Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

  1. Întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: contact@pclink.ro.

Felicitări! Ai ajuns la final! Ne bucurăm că ți-ai făcut timp să afli cum îți protejăm informațiile personale.

Dacă vrei să ne trimiți o solicitare privind exercitarea drepturilor asupra datelor personale te rugam sa descarci Formularul privind Cererile Persoanelor Vizate. Pentru mai multe informații te rugăm să consulți Ghidul Drepturilor Persoanei Vizate.





  PC Link nu tolerează spam-ul  


Încercăm să contribuim pe cât de mult putem la combaterea SPAM-ului și încercam să educam oamenii cu privire la acest fenomen.

  1. Ce este SPAM-ul?

Definiție: SPAM (în limba engleză) desemnează în general mesaje electronice trimise către o multitudine de destinatari în scopuri publicitare sau nelegale fără acordul acestora.

Ce intră în această categorie:

- mesaje publicitare nesolicitate
- mesaje ce urmăresc realizarea unei fraude prin obţinerea de date confidențiale.

Oricare dintre aceste tipuri de mesaje reprezintă o pierdere de timp, energie şi resurse pentru destinatari, furnizorii de servicii şi comunitatea utilizatorilor de Internet. Orice deținător al unui cont de email a observat că acest fenomen a scăpat de sub control.

Statisticile realizate arată că în ultimul an mesajele nesolicitate reprezintă aproximativ 70% din totalul traficului de poștă electronică.

  1. Ce condiții trebuie să îndeplinească comunicările comerciale pentru a fi legale?

Potrivit art. 12 din Legea nr. 506/2004 și art. 6 din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin utilizarea unor sisteme automate de apelare și comunicare, prin fax sau poștă electronică sau orice altă metodă care folosește servicii de comunicații electronice destinate publicului (mesaje SPAM), cu excepția cazului în care destinatarul și-a exprimat, în prealabil, în mod expres consimțământul pentru a primi astfel de notificări.

Consimțământul destinatarului poate fi probat cu orice mijloc de probă, însă sarcina probei revine expeditorului.

Consimțământul comunicat printr-un mesaj transmis prin poșta electronică este valabil exprimat dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

- este expediat din cutia poștala în care destinatarul dorește să primească comunicările comerciale;
- subiectul mesajului este format din concatenarea textului “ACCEPT COMUNICĂRI COMERCIALE DIN PARTEA”, scris cu majuscule, și numele sau denumirea persoanei în numele căreia se vor transmite comunicările comerciale.

  Important este că destinatarul are dreptul oricând de a revoca consimțământul printr-o simplă notificare transmisă expeditorului, iar revocarea consimțământului prin mijloace electronice trebuie să-și producă efectele în cel mult 48 de ore de la inițierea procedurii.
  Furnizorul are obligația de a implementa o procedură gratuită, accesibilă inclusiv prin mijloace electronice (înțelegem aici inclusiv un schimb de email), prin care destinatarul să poată să își revoce consimțământul. Furnizorul trebuie să facă publică procedura de revocare a consimțământului pe pagina proprie de Internet si în cadrul mesajelor care conțin comunicări comerciale.

Comunicările comerciale trebuie să respecte anumite condiții:

Subiectul mesajelor transmise prin posta electronică, care constituie comunicări comerciale, trebuie să înceapă cu cuvântul “PUBLICITATE/OFERTA/REDUCERI” scris cu majuscule, excepție făcând newsletterul.

Comunicările comerciale trebuie să cuprindă cel puțin următoarele informații referitoare la persoana în numele căreia sunt făcute:

- numele sau denumirea completă;
- codul numeric personal sau codul unic de înregistrare, după caz;
- domiciliul sau sediul;
- numerele de telefon și fax;
- adresa de poștă electronică.

Comunicările comerciale care constituie un serviciu al societății informaționale sau o parte a acestuia, în măsura în care sunt permise, trebuie să respecte cel puțin următoarele condiții:

- să fie clar identificabile ca atare;
- persoana fizică sau juridică în numele căreia sunt făcute să fie clar identificată;
- ofertele promoționale, precum reducerile, premiile şi cadourile, să fie clar identificabile, iar condițiile care trebuie îndeplinite pentru obținerea lor să fie ușor accesibile şi clar prezentate;
- competițiile şi jocurile promoționale să fie clar identificabile ca atare, iar condițiile de participare să fie uşor accesibile şi clar prezentate;
- orice alte condiții impuse prin dispozițiile legale în vigoare.

  1. Măsurile luate de organizație

Organizația se angajează să nu realizeze comunicări comerciale nesolicitate.

Toate comunicările comerciale vor avea la bază consimțământul persoanei, cu excepția situației în care legea prevede altfel.

Se vor implementa măsuri tehnice astfel încât consimțământul să poată fi retras la fel de simplu, precum a fost acordat.

În orice caz, retragerea consimțământului își va produce efectele în cel mult 48 de ore.

Orice newsletter va avea o opțiune de dezabonare, iar orice sms va avea o modalitate de retragere a consimțământului, fie link, fie apel telefonic, fie sms.

  1. Consecințe

Nerespectarea prezentei Politici de către angajații companiei sau alți colaboratori externi poate conduce la sancțiuni disciplinare (inclusiv încetarea contractului de muncă), rezilierea contractelor și, în funcție de circumstanțe, acționarea în instanță pentru recuperarea integrală a prejudiciilor aduse Societății ca urmare a nerespectării prezentei Politici. Când există suspiciunea unor activități ilegale (cum ar fi, exemplificativ, sustragerea documentelor, copierea, distribuirea, transferul bazelor de date), Societatea va denunța activitatea infracțională organelor legii pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.

Prezenta Politică va fi adusă de către conducerea Societății la cunoștința tuturor angajaților, colaboratorilor, partenerilor de afaceri sau a altor terți.

SAFE ONLINE S.R.L. nu trimite mesaje oamenilor care nu au solicitat în mod explicit să primească mesaje de la noi.

Nu vom trimite link-uri irelevante, către alte site-uri, bloguri, forumuri, care ies din contextul discuției sau solicitărilor primite din partea clienților noștri.

Nu vom abona în mod automat vizitatorii site-ului și/sau clienții la newsletter. Procedura de abonare este de tip double opt-in și implică în primul rând o solicitare de abonare iar apoi o confirmare de abonare la newsletter. În acest fel ne asigurăm că nimeni nu poate fi abonat la newsletter împotriva propriei dorințe, indiferent dacă cererea se face accidental, cu intenție sau de către altă persoană.

Dacă ați primit un mesaj comercial în numele SAFE ONLINE S.R.L. dar care nu vine oficial din partea noastră vă rugăm să ne trimiteți mesajul exact așa cum l-ați primit la adresa de email contact@pclink.ro

Vă rugăm să includeți în antet detalii despre expeditor și alte informații pe care le considerați a fi utile pentru investigare.